Inlägg: 1552698
Svarskommentarer
Sv: Var går gränsen?
Kattgubben: Jag kan också uppskatta att en spelare står upp för en lagkamrat. Men den typen av misshandel vi såg prov på senast, när spelare bara står och matar knytnävsslag mot mot varandras huvuden. Det tycker jag är att gå över gränsen.
Sv: Var går gränsen?
Kattgubben: håller med du. ES blir allt mer som ett sömnpiller. Adrenalin och gnista saknas och även en schysst fight emellanåt.
Redigerad kommentar