1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1552716

Sv: Var går gränsen?
Kattgubben: Jag kan också uppskatta att en spelare står upp för en lagkamrat. Men den typen av misshandel vi såg prov på senast, när spelare bara står och matar knytnävsslag mot mot varandras huvuden. Det tycker jag är att gå över gränsen.

Svarskommentarer

Sv: Var går gränsen?
hubbenorlen: å andra sidan så är ju smällarna man delar ut med full hockeyutrustning mest små fjuttar . De är inga knock out slag direkt . Kan på sin höjd orsaka en fläskläpp eller ett skadat ögonbryn

Sv: Var går gränsen?

hubbenorlen: Er gamle favvo har spelat färdigt för säsongen. Trist för honom såklart, jag vet inte hur tacklingen såg ut, oschysst, eller bara otur?

Nån som vet hur det gick med försöket med bättre, vadderade hjälmar? Känns som det kan behövas, onödigt många brainshakes.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.