Berka: Tack för ditt stöd!
Inlägg: 1553085
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Nubben var i TV igår och Wikegård fråga hur mycket Hlavac kosta nubben svarde med "väldigt mycket pengar, vi valde att inte vara med där"
Tommy säger att deras målsättning i spelarjakten är 1milj, Hlavac kostar enligt AB 1,1 milj med sociala avgifter etc etc. Jag tycker inte detta är så jävla dyrt!
Vad kan vi isf förvänta oss....
Tommy säger att deras målsättning i spelarjakten är 1milj, Hlavac kostar enligt AB 1,1 milj med sociala avgifter etc etc. Jag tycker inte detta är så jävla dyrt!
Vad kan vi isf förvänta oss....
Redigerad kommentar
Länkar:
Priset för duon: 123 000/match | Växjö | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Priset för duon: 123 000/match | Växjö | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet