Nubben var i TV igår och Wikegård fråga hur mycket Hlavac kosta nubben svarde med "väldigt mycket pengar, vi valde att inte vara med där"
Tommy säger att deras målsättning i spelarjakten är 1milj, Hlavac kostar enligt AB 1,1 milj med sociala avgifter etc etc. Jag tycker inte detta är så jävla dyrt!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Tommy säger att deras målsättning i spelarjakten är 1milj, Hlavac kostar enligt AB 1,1 milj med sociala avgifter etc etc. Jag tycker inte detta är så jävla dyrt!
Vad kan vi isf förvänta oss....
Redigerad kommentar