1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1558978

Sv: Apropå nånting...
El Maco:Precis. o Warulfven själv, Loob, är förstås inte tillgänglig. O  Hv-Frick, vaddå plötsligt över natten? Har väl ältats i åratal denna fråga, men gnidigheten är ju enorm, vill INTE dela med sig av TV-miljonerna! 

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
zigge: Lite löjl att det inte finns 14 elitserieorganisationer idag. Nä, just det. Men nog finns det minst två klubbar till i allsvenskan som snabbt kan uppgradera sig. Leksand, SSK, DIF, Malmö, Örebro, Västerås... Almtuna med ny arena. Herregud, Mora har ju spelat slutspel för inte allt för länge sedan. Elitserien och Allsvenskan med fjorton lag var, det vill säga 28 klubbar med elitverksamhet. Mer bredd, större nationell täckning. Fotbollen floppade med sin utökning men fotbollsstoryn i Sverige är helt annan än hockeyn.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.