mikenomad: Poäng verkar dom ta iaf. DIF blir livsfarliga i en ev. kvalserie. Den publiken i ryggen... usch.
Inlägg: 1559269
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dream Team: DIF spelar i ES nästa säsong, mark my word. Frågan är på vilket lags bekostnad. Leksand är jag tämligen oberörd inför och övriga bör inte heller vara övermäktiga hot direkt.