Dream Team: DIF spelar i ES nästa säsong, mark my word. Frågan är på vilket lags bekostnad. Leksand är jag tämligen oberörd inför och övriga bör inte heller vara övermäktiga hot direkt.
Inlägg: 1559271
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Fy fan, tänk att förlora på ett sånt sätt som malmö gjorde ikväll, mot DIF, fast i kvalserien. Nej, dra åt helvete vad illa...