1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1560746

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16

Äh, vilka gnällspikar. Ni är som snippor med lågt ph-värde som Modano skulle sagt. 

Honestly speaking - vi har sen sist fyllt på med åtminstone två spelare som tillför lite spets och redan innan var vi i grunden ett bättre lag än Rögle. Och det här handlar om att markera revir inför kvalserien och gäller lite även om båda lagen är rökta i termer av att undvika sagda serie. Jag lovar, vi vinner. Vi är kanske kassa, men Rögle är kassast.


Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16
El Maco: Du har förmodligen rätt, men vad som oroar är vårt perverterade behov av att flasha hur dåliga vi är till poänggrannar...

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16

El Maco: Väl rutet.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.