söder över: Ingen Larsson och ingen Gunno (ff sjuk), däremot är Hagos tillbaka. Edström spelar inte heller och han känns ju som en riktigt stabil värvning. Fast det kanskefinns en långsiktig tanke med honom, vad vet jag...
mikenomad: hörde jag att bella står med? Något om att det fanns ett vad mellan tränarna hurvida han skulle klara att hålla klubban i näven hela matchen...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer