Hockeyporr! Att dom här två lagen ligger i botten är ett mysterium!
Nej, men huvva. Jonte-Smolle kommer garanterat vara inne på mål i arslet om dom inte säras på. Hyfsat dålig pejl i egen zon på dom herrarna. Sen impar inte Smolle alls framåt heller, så här efter 7 spelade perioder.
Gunno, kom tebaks! Nu har vi bara Hallin-kedjan som producerar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hockeyporr! Att dom här två lagen ligger i botten är ett mysterium!
Nej, men huvva. Jonte-Smolle kommer garanterat vara inne på mål i arslet om dom inte säras på. Hyfsat dålig pejl i egen zon på dom herrarna. Sen impar inte Smolle alls framåt heller, så här efter 7 spelade perioder.
Gunno, kom tebaks! Nu har vi bara Hallin-kedjan som producerar.