1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1561269

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16
superfalle: Murley och Molinder fortsätter. Kul.

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16

Gött mos!

Snacka om avklädning i tredje perren. Rögle är verkligen skitdåliga, och Timrå lyckades få dom att visa det. Murran är fan magisk! Riktigt kul att han på något märkligt sätt fått Molle att bli en hockeyspelare på kuppen. Vibbar riktigt bra inför kvalserien.

Smolle impar inte alls, å andra sidan dömer jag inte ut honom förrns han fått en vettigare omgivning. Jonte är lika het som en Piggelin på Grönland, och har så varit sen ungenfär omgång 10. Haggan är...Haggan.

Hursom, det här var trevligt hörrni!


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.