1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1561311

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16
Bragd-Birger: Friberg känns helt menlös i nuläget. Tillför inte ett dugg när han är ute på isen. Det han klarar är möjligen att dumpa puck. Men att hinna först på densamma? Knappast.

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16
Ang. Friberg. Snacka om ojämn. Han kör tre omgångar där han använder sin fart till att ta sig till eller mot målet. Nu är han inne i en lång jävla period att spela väldigt dålig hockey. Rhodin lider av samma ojämnhet. Huxflux kör dom rak o enkel hockey gör några baljor o så ska dom helt plötsligt börja spela en hockey dom inte klarar av... Säga vad man vill om friberg men han har ett över medel skott som han väldigt sällan använder. Han får oftast spela i svagare kedjor spelmässigt enda försöker han ofta vara rejält över konstruktiv. Full fart o skott! Som våran skyttekung gör!
Step up nu friberg rakare spel mer avslut.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.