1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1561392

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16
T T:
Ja. Fast jag har ju facit så det är lätt att säga nu att det antagligen räckt med det. Att sajna murran redan i sept. Men det stod klart ganska tidigt att LO inte på nåt vis skulle öppna några dörrar för oss och lika klart stod det tämligen omgående att laget var i skriande, ylande, jämrande behov av en spelare med just de kvalitéer Murran uppvisar.

Vi är några härinne som ältat frånvaron av dessa sedan ungefär augusti förra året. Att just Murran skulle vara medicinen tänker jag dock inte påstå att ens jag insåg så tidigt. Att han däremot fått så in i helvete med oförtjänt kritik härinne och att jag inte är en av dem som stått bakom den kan jag iaf ganska rakryggat hävda.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16
mikenomad: Själv är jag av den åsikten att det ältas alldeles för mycket här inne.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.