1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1561494

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16

superfalle: Jag skulle nog säga precis tvärtom. Mat är en bra back på elitserienivå, men jag tror inte han skulle klara av NHL. Han är trots allt bara 178 cm lång och när det går för fort mot Elitseriens bästa lag så får han problem och gör faktiskt ganska många missar.


Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16
hubbenorlen: erik karlsson är 2 cm längre och han klarar sej ju ändå rätt skapligt i nhl .

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16
hubbenorlen: kan så vara . Finns många bättre ligor än elitserien förutom nhl . Däremot så kommer han inte riktigt till sin rätt i timrå där han ska spela nåt slags mellanting mellan offensiv och defensiv back . De blor som varken hackat eller malet

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16
hubbenorlen: Ja nog e han bra den goda Mat men NHL tex tror jag knappast. Kanske ett försök i KHL som är ovisst enligt mig, troligast och där det skulle gå mest bra är antaglgen en topp Elitserieklubb eller Schweiz

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.