Kattgubben: Jag är inte alls så säker att Djurgården skulle klara sig vidare i ett eventuellt playoff.
Inlägg: 1562532
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV71 2013-02-21
Laken: Hoppas Rögle åker ur. Hatar de jävlarna. Ända anledningen till att jag vill ha kvar dem i ES är för att vi plockar pinnar mot dem.