Laken: Hoppas Rögle åker ur. Hatar de jävlarna. Ända anledningen till att jag vill ha kvar dem i ES är för att vi plockar pinnar mot dem.
Inlägg: 1562536
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV71 2013-02-21
Pjernut:Visst saknar man tiden när SSK och Rögle mer eller mindre prenumererade på kvalserieplatserna? Det fanns nån slags trygghet i att ha det på det viset. Nu när det är vi själva som får agera fendrar åt ES-skeppet är det lite mindre trevligt :P
+ 2