En del tror att andra chansen är på lördag , fast den egentligen hålls i E-on arena redan i morgon kväll .
Inlägg: 1564786
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Andrachansen...? Var inte det Espan det....?
Nä jag blandade ihop det med sista chansen....
Nä jag blandade ihop det med sista chansen....
Redigerad kommentar
+ 6