+ 6
Inlägg: 1564791
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Tänk om allting kunde bli som förr igen ja minus gamla styret i ledningen då! Skönt att Memento Palace gick i graven. Tacka vetja mogna milfs. Nu kanske man vågar sig in till stan igen. När det blir lite mera kvinnlig fägring så att säga... :)
Redigerad kommentar
+ 4
Nä jag blandade ihop det med sista chansen....
Redigerad kommentar