1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1567474

Sv: Tifo första matchen i Kvalserien?

Hahl Bundy: Jag själv har jag kommit fram till att nu finns det inte annat att göra än att gå och ställa sig i klacken själv. Lat, trött och medelålders är jag - men det här duger inte, utan klack så kan vi nog räkna ut oss ur ES snabbare!

Och TIFO  och flaggor - visst vore det nåt att få se!

Kom igen nu!


Svarskommentarer

Sv: Tifo första matchen i Kvalserien?
Någon som har ett bra tips på tvåpinns-flagga lagom till Kvalserien?

Sv: Tifo första matchen i Kvalserien?

Gabriel Gräslök:

Det har jag också sagt. Jag kommer hem. Klacken gäller. Nu ska vi ta guld i lilla SM.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.