+ 11
Inlägg: 1567474
Svarskommentarer
Sv: Tifo första matchen i Kvalserien?
Någon som har ett bra tips på tvåpinns-flagga lagom till Kvalserien?
Sv: Tifo första matchen i Kvalserien?
Gabriel Gräslök:
Det har jag också sagt. Jag kommer hem. Klacken gäller. Nu ska vi ta guld i lilla SM.
+ 1
Hahl Bundy: Jag själv har jag kommit fram till att nu finns det inte annat att göra än att gå och ställa sig i klacken själv. Lat, trött och medelålders är jag - men det här duger inte, utan klack så kan vi nog räkna ut oss ur ES snabbare!
Och TIFO och flaggor - visst vore det nåt att få se!
Kom igen nu!