+ 1
Inlägg: 1567477
Svarskommentarer
Sv: Tifo första matchen i Kvalserien?
Erytrocyt:
Mitt Leksand skall tydligen köra denna som introlåt.
http://www.youtube.com/watch?v=LYzBM5108qk + 3
Gabriel Gräslök:
Det har jag också sagt. Jag kommer hem. Klacken gäller. Nu ska vi ta guld i lilla SM.