+ 6
Inlägg: 1567708
Svarskommentarer
Sv: Tifo första matchen i Kvalserien?
lincoln: Glöm inte Timrå IKs ekonomi innan ni häcklar Leksand. Timrå kommun har ju varit väldigt frikostiga med TIK också vad jag förstått.
Sv: Tifo första matchen i Kvalserien?
lincoln: Glöm alla tifon och flaggor, lincoln har det!
www.youtube.com/watch?v=ZwU8QeW4ofU + 3
Fy fan, det skulle vara humor på riktigt!!!!