lincoln: Glöm inte Timrå IKs ekonomi innan ni häcklar Leksand. Timrå kommun har ju varit väldigt frikostiga med TIK också vad jag förstått.
Inlägg: 1567797
Svarskommentarer
Sv: Tifo första matchen i Kvalserien?
Carl Lejonkräk:
Timrå IK har fått några miljoner i förskott i driftbidrag.
Det är läng ifrån skuldnedskrivningar på 90 miljoner , statlig lönegaranti, skatteplanering, ökade hyresbidrag, etc etc.
Timrå IK har fått några miljoner i förskott i driftbidrag.
Det är läng ifrån skuldnedskrivningar på 90 miljoner , statlig lönegaranti, skatteplanering, ökade hyresbidrag, etc etc.
+ 5
Sv: Tifo första matchen i Kvalserien?
Carl Lejonkräk: Du, det skiljer sig en del. Timrå kommun är nogjämföjämförbara med Gävle. Leksand är i en egen liga.
+ 1
Sv: Tifo första matchen i Kvalserien?
Carl Lejonkräk: Det är just det vi inte glömmer. Allt jävla gnäll på oss och att vi är tråkiga som inte har råd att satsa. Sen kliver det här bedragargänget på i ullstrumporna utan skam i kroppen och bedriver satsning mot elitserien med bl.a mina pengar och vidrigt ekonomiskt fuskande. Att de får hållas är inget mindre än Svensk hockeys största skandal.
+ 13