+ 5
Inlägg: 1567824
Svarskommentarer
Sv: Tifo första matchen i Kvalserien?
Per HApps: Näru Happsen nu har man startat grillsässen :-).
Webern är tänd och ölen är i näven!
Let the madness begin!
Webern är tänd och ölen är i näven!
Let the madness begin!
+ 1
Timrå IK har fått några miljoner i förskott i driftbidrag.
Det är läng ifrån skuldnedskrivningar på 90 miljoner , statlig lönegaranti, skatteplanering, ökade hyresbidrag, etc etc.