Inlägg: 1573389
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
Jaha, det här var en något tristare period. Spelet i egen zon under all kritik. Efter kvitteringen börjar man dessutom tveka i försvarsspelet över hela banan. Peta m klubborna istället för att gå in på kropp, lämna mysavstånd.
Sen är PP:t nu av så horribel kvalle att det enbart stärker motståndarna. Sorgligt uselt.
Nu krävs det en tredjeperiod av episka mått om drömmen ska leva.
Sen är PP:t nu av så horribel kvalle att det enbart stärker motståndarna. Sorgligt uselt.
Nu krävs det en tredjeperiod av episka mått om drömmen ska leva.
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
ja va fan ska man säga, först perra sen den här jävla 08 som knappt fått pubishår
+ 1
danne80:
2-3 genom "Smollan" nu i alla fall...
Smollgan...
Redigerad kommentar