Inlägg: 1573396
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
Bragd-Birger: där satt den, sista spiken i kistan.....Grattis Leksand....
Hockeyallsvenkan ÄR en roligare serie....suck
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
Vi var dödförklarad vid 1-3. Men nu lever vi igen, om än knappt.
Sen är PP:t nu av så horribel kvalle att det enbart stärker motståndarna. Sorgligt uselt.
Nu krävs det en tredjeperiod av episka mått om drömmen ska leva.