Inlägg: 1573431
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
DJ Hemp: då passade vi nog inte leksandsspelarna till frilägen när det stod 3-4. Faaaaaaan!
Redigerad kommentar
En halv period kvar att rädda spänningen för fan. Glöm inte att vi vände 1-4 till 4-4 och sedan vann med 5-4 mot Leksand efter straffar i kvalserien 2002! Framåt!!!