Inlägg: 1573426
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
DJ Hemp: bra hempen att du fixar allt så jävla bra då... Å där flög vi... Bye
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
En halv period kvar att rädda spänningen för fan. Glöm inte att vi vände 1-4 till 4-4 och sedan vann med 5-4 mot Leksand efter straffar i kvalserien 2002! Framåt!!!
RunarUp:
Jag tänker inte klanka på Leksand om jag inte får fler skitbubblor. För då lär det brinna till i skann. Men som läget är nu så är vi ju inte ens i närheten av Elitserien. Det handlar knappast om minsta möjliga marginal så att säga. Snålheten bedrog visheten...
Redigerad kommentar