1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1574855

Sv: Apropå nånting...

Timrå Icon: Emil är center i grunden och det är där han trivs och hör hemma. Montèn tycker dock han väger alldeles för lätt för att matchas som center mot Elitseriemotstånd. Han är även starkast offensivt, vilket gör det ännu svårare att kliva in som center mot Elitseriemotstånd. Skulle han fått chansen som center i Timrå tror jag dock inte han hade gjort bort sig.

Nu kommer han med största sannolikhet kliva in på 12 forwards i nästa års trupp. Vilket även ger han en stor chans att slå sig in i JVM-truppen. Tror vi kommer få se en enorm utveckling på den killen nästa år.

Spelade Emil center igår förresten?


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
nectis: Yes! Bäst på planen igår :-)

Sv: Apropå nånting...
nectis: Herregud, kollade sjutton ggr så inte det andra jag skrev kom fram men det gjorde det tydligen ändå...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.