+ 2
Inlägg: 1575229
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
KORITFW:
Du säger att du inte vill att det ska bli krig
Vad hände med "hoppas detta är starten på WWIII"?
Du säger att du inte vill att det ska bli krig
Vad hände med "hoppas detta är starten på WWIII"?
Sv: Apropå nånting...
KORITFW: Ja det är ingen fara på taket.
Men det fick min bajstårta att framstå som en present till 1:a dejten hehe
Men det fick min bajstårta att framstå som en present till 1:a dejten hehe
+ 1
Sv: Apropå nånting...
KORITFW: Det är lugnt...jag kan tycka att du uttryckte dig klumpigt och framstod som en smula cynisk. Men jag tror inte att du är ett krigshetsande monster. Däremot får du kanske räkna med lite tråkningar..;)
Redigerad kommentar
Äh lägg av nu, ni kan ju inte sitta och döma mig när ni samtidigt inte är intresserad av att höra varför jag tycker som jag gör.
Skulle någon hitta ett sätt att trolla bort hatet som Nord byggt upp i 60 år och sedan mirakulöst kovertera alla fiat valutor till något av faktiskt värde är jag den första att hurra. Det är inte så att jag vill att dollarn ska kollapsa eller att det ska bli krig. Jag dömer efter förutsättningarna som finns och har investerat därefter. Det var väldigt dumt att bara slänga ut det sådär.Redigerad kommentar