+ 5
Inlägg: 1576768
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
söder över: Lika bra att lägga ned elitserien.
Producerar bara skithockey ändå.
Bättre med en gigantisk allsvenska!
Fast utan Leksand....
Producerar bara skithockey ändå.
Bättre med en gigantisk allsvenska!
Fast utan Leksand....
+ 3
Hockeyns underhållningsvärde är fantastisk.
T.O.M allsvensk fotboll producerar mer baljor juh!
På hockeyligan grubblar man om vad man kan göra...
Joo man ger leksand en elitlicens.