+ 3
Inlägg: 1576770
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: precis. Dom får lira elitserien på egen hand. Det blir bäst så. Dom kan spela nollnoll matcher själva.
Producerar bara skithockey ändå.
Bättre med en gigantisk allsvenska!
Fast utan Leksand....