Timrå Icon: Det är ju bara ett lag som försöker spela offensiv ishockey
Inlägg: 1576771
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jockz: Ja och tänk att vi slagit de där.
Otroligt vilka små marginaler det är mellan himmel och h-e
Otroligt vilka små marginaler det är mellan himmel och h-e
Sv: Apropå nånting...
Jockz: 68 minuter spel i Luläs zon. SpelmässGit såg det ut som... tja Sverige- Italien typ, Hur kan det vara så stor skillnad i en final? LHC var inte i närheten av att hänga mot repen 60 minuter i sträck som Luläs idag.