1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1577180

Sv: Timrå IK:s ekonomi
Dream Team: Sedär...såpass. Ja man är ju inte så up to date när det handlar om slutspelshockey numera...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK:s ekonomi
mikenomad & greven: allsvenskan borde ta ett snack med någon som är bra på logistik. Resekostnaden i as är kanske tom högre än för es lagen.

Undrar hur mycket pengar det går att spara åt föreningarna genom att låta logistik styra en större del av spelordningen. Dom pengarna kunde användas till en bättre spelare eller avbetalning av kommunlån tex.

Gillar tanken med att nu o då möta samma lag direkt dagen efter match. Spelarna tar med sig den tidigare matchens händelser ut på isen till match två. Hetare matcher och lägre kostnader skulle juh ingen förlora på.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.