1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1577182

Sv: Timrå IK:s ekonomi
mikenomad & greven: allsvenskan borde ta ett snack med någon som är bra på logistik. Resekostnaden i as är kanske tom högre än för es lagen.

Undrar hur mycket pengar det går att spara åt föreningarna genom att låta logistik styra en större del av spelordningen. Dom pengarna kunde användas till en bättre spelare eller avbetalning av kommunlån tex.

Gillar tanken med att nu o då möta samma lag direkt dagen efter match. Spelarna tar med sig den tidigare matchens händelser ut på isen till match två. Hetare matcher och lägre kostnader skulle juh ingen förlora på.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK:s ekonomi

söder över: Fast att se Troja två dagar i rad.... kittlar inte!!

Risk för stort publiktapp dag 2.  Men förnuftig tanke iofs.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.