hubbenorlen: nu när vi hamnat där kan jag nästan hålla med. Men det är väl också ett slags rationalisering/förträngning. Ännu en säsong i ingemansland hade jag gärna tagit. Däremot känns KS som något man aldrig mer vill uppleva. Dock, allt speglas ju mot hur det går med ekonomi/lån.
Inlägg: 1577211
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK:s ekonomi
Timrå Isstadion: Jo från och med nu vill jag väldigt gärna uppleva en kvalserie igen....Om den pekar uppåt ;-)