1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1577195

Sv: Timrå IK:s ekonomi
söder över: Vi här inne är nog inte representativa för publiken i stort. Men jag för min del tycker i alla fall att det känns rätt spännande med Allsvenskan.
Det gäller bara att inte ha för stora förhoppningar, vilket vi förvisso inte har haft på flera år nu.
Hur som helst ser jag Kvalserien som ett betydligt roligare mål än slutspel. 

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK:s ekonomi
hubbenorlen: nu när vi hamnat där kan jag nästan hålla med. Men det är väl också ett slags rationalisering/förträngning. Ännu en säsong i ingemansland hade jag gärna tagit. Däremot känns KS som något man aldrig mer vill uppleva. Dock, allt speglas ju mot hur det går med ekonomi/lån.

Sv: Timrå IK:s ekonomi
hubbenorlen: Ja absolut måste ju vara bättre att spela i AS än ES det vill nog alla lag.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.