+ 1
Inlägg: 1577195
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK:s ekonomi
hubbenorlen: nu när vi hamnat där kan jag nästan hålla med. Men det är väl också ett slags rationalisering/förträngning. Ännu en säsong i ingemansland hade jag gärna tagit. Däremot känns KS som något man aldrig mer vill uppleva. Dock, allt speglas ju mot hur det går med ekonomi/lån.
Sv: Timrå IK:s ekonomi
hubbenorlen: Ja absolut måste ju vara bättre att spela i AS än ES det vill nog alla lag.
+ 1
Det gäller bara att inte ha för stora förhoppningar, vilket vi förvisso inte har haft på flera år nu.
Hur som helst ser jag Kvalserien som ett betydligt roligare mål än slutspel.