1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614763 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1580037

Sv: Silly Season 13/14
hubbenorlen: Ja men va f-n. Ska vi ta hit en enda gammal spelare som varit här förut så måste det ju vara någon som utmärkt sig positivt och producerat kopiöst här förut eller i en klubb efter det.
Med nya kan man chansa men de dom varit här förut har man ju lite mer koll på.
Jag litar till 238% på att Nubben tar rätt beslut i frågan gällande gamla spelare som varit här.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 13/14
Timrå Icon: Jag säger inte att jag vill ha honom. Försöker bara reda ut sannolikheten för att det här ryktet stämmer.
Att Corso levererar på plan är det nog ingen som tvekar på.
Men att chansa, läs: ta hit en helt obeprövad collegespelare i vårt ekonomiska läge, känns däremot betydligt mer tveksamt.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.