Inlägg: 1580037
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 13/14
Timrå Icon: Jag säger inte att jag vill ha honom. Försöker bara reda ut sannolikheten för att det här ryktet stämmer.
Att Corso levererar på plan är det nog ingen som tvekar på.
Men att chansa, läs: ta hit en helt obeprövad collegespelare i vårt ekonomiska läge, känns däremot betydligt mer tveksamt.
Att Corso levererar på plan är det nog ingen som tvekar på.
Men att chansa, läs: ta hit en helt obeprövad collegespelare i vårt ekonomiska läge, känns däremot betydligt mer tveksamt.
+ 2
Med nya kan man chansa men de dom varit här förut har man ju lite mer koll på.
Jag litar till 238% på att Nubben tar rätt beslut i frågan gällande gamla spelare som varit här.