Timrå Icon: Jag säger inte att jag vill ha honom. Försöker bara reda ut sannolikheten för att det här ryktet stämmer. Att Corso levererar på plan är det nog ingen som tvekar på. Men att chansa, läs: ta hit en helt obeprövad collegespelare i vårt ekonomiska läge, känns däremot betydligt mer tveksamt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Att Corso levererar på plan är det nog ingen som tvekar på.
Men att chansa, läs: ta hit en helt obeprövad collegespelare i vårt ekonomiska läge, känns däremot betydligt mer tveksamt.