Inlägg: 1583104
Svarskommentarer
Sv: Allsvenskan 2013/2014
mikenomad: it's always sunny in philadelphia kan vara skön att slökolla på om man gillar sånt där stuk, lättsamma korta avsnitt.
Snackar man bästa serien kan man ta sig i kragen och se Breaking Bad (börjar igen nu den 11 augusti) den är så fruktansvärt välgjord och genialisk!
Sen kan man se Game of thrones, Californication,The wire, Sopranos, Rome, Generation kill, Band of Brothers, Sons of anarchy (även om den är lite väl naiv och icke trovärdig ibland), Homeland, Dexter, Lilyhammer oh South park.
Snackar man bästa serien kan man ta sig i kragen och se Breaking Bad (börjar igen nu den 11 augusti) den är så fruktansvärt välgjord och genialisk!
Sen kan man se Game of thrones, Californication,The wire, Sopranos, Rome, Generation kill, Band of Brothers, Sons of anarchy (även om den är lite väl naiv och icke trovärdig ibland), Homeland, Dexter, Lilyhammer oh South park.
+ 1
Sv: Allsvenskan 2013/2014
mikenomad: 04.30!! Respekt!
Och jag som tyckte det var en bragd att sitta uppe och uggla till Macahan mitt i natten....
Och jag som tyckte det var en bragd att sitta uppe och uggla till Macahan mitt i natten....
Redigerad kommentar