1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1583127

Sv: Allsvenskan 2013/2014
mikenomad: it's always sunny in philadelphia kan vara skön att slökolla på om man gillar sånt där stuk, lättsamma korta avsnitt.

Snackar man bästa serien kan man ta sig i kragen och se Breaking Bad (börjar igen nu den 11 augusti) den är så fruktansvärt välgjord och genialisk!
Sen kan man se Game of thrones, Californication,The wire, Sopranos, Rome, Generation kill, Band of Brothers, Sons of anarchy (även om den är lite väl naiv och icke trovärdig ibland), Homeland, Dexter, Lilyhammer oh South park.

Svarskommentarer

Sv: Allsvenskan 2013/2014
TikAlltid: Ingen serie slår The Big Bang Theory. Sheldon o jag är så lika dessutom.

Sv: Allsvenskan 2013/2014
TikAlltid: Ser(sett) alla dom :)

Sv: Allsvenskan 2013/2014
TikAlltid: TikAlltid: Californication är sjukt bra!
Hade du sagt Sommar med Ernst hade jag strukit dig från vänlistan :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.