Timrå Icon: Ja...jag hade torsdag idag för ett kort ögonblick. För så mycket visste jag, att det var på torsdag.
Inlägg: 1583625
Svarskommentarer
Sv: Allsvenskan 2013/2014
mikenomad: Annars hade det varit rätt komiskt om du stått där och ryckt i dörrhandtaget ikväll precis som a-team på bolaget en måndagmorgon hehe