mikenomad: Annars hade det varit rätt komiskt om du stått där och ryckt i dörrhandtaget ikväll precis som a-team på bolaget en måndagmorgon hehe
Inlägg: 1583630
Svarskommentarer
Sv: Allsvenskan 2013/2014
Timrå Icon: Ja. Nästan som om man tittade på en gammal match i tron att det var live.
Eller dum jämförelse kanske, det är ju så orealistiskt korkat haha
Eller dum jämförelse kanske, det är ju så orealistiskt korkat haha