mikenomad: Ja det var bland det roligaste man upplevt härinne...när Iconen satt o kommenterade" Live". Skrattade mig harmynt.
Inlägg: 1583640
Svarskommentarer
Sv: Allsvenskan 2013/2014
Hahl Bundy: Iconens "live"rapportering samt Blizzards prickräkning...där har du två av mina "all time high" härinne. :)
+ 3
Sv: Allsvenskan 2013/2014
Hahl Bundy: Haha! Nä det var inte jag.
Jo möjligen i ett tidigare fullare liv från då man dränkte sina sorger över den usla tabellplaceringen.
Jo möjligen i ett tidigare fullare liv från då man dränkte sina sorger över den usla tabellplaceringen.