Inlägg: 1583631
Svarskommentarer
Sv: Allsvenskan 2013/2014
mikenomad: Ja det var bland det roligaste man upplevt härinne...när Iconen satt o kommenterade" Live". Skrattade mig harmynt.
Eller dum jämförelse kanske, det är ju så orealistiskt korkat haha