Inlägg: 1584053
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: ;-)
Vad som helst, bara för att visa vår tacksamhet och uppskattning.
P.S. Jag mailade honom nu på [email protected] och tackade för åren i Timrå IK samt önskade honom lycka till i framtiden. D.S.
Redigerad kommentar
+ 3
Men blommor.....? Han fick ju dricka öl? ;-)