+ 3
Inlägg: 1584054
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Men hur i helsike kan man ha underhåll av hs mitt under brinnande högsäsong?!?!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Laken: Och kanske passa på att fråga hur han känner kring klubbvalet han gjorde för några år sedan nu.
Nä jag menar såklart inte allvar, det där var lågt.
Nä jag menar såklart inte allvar, det där var lågt.
Timrå Icon: ;-)
Vad som helst, bara för att visa vår tacksamhet och uppskattning.
P.S. Jag mailade honom nu på [email protected] och tackade för åren i Timrå IK samt önskade honom lycka till i framtiden. D.S.
Redigerad kommentar