"Herre på täppan"-slogan hade varit bra bara laget presterat och vunnit.
Inlägg: 1586072
Svarskommentarer
Sv: Allsvenskan 2013/2014
Laken: Självklart är det reklambyråns fel att vi åkte ur, vilket lag kan prestera efter en sån töntchock?
Seriöst; En skittöntig, värdelös reklamslogan är en skittöntig, värdelös reklamslogan. Liksom att ett kasst hockeylag är ett kasst hockeylag. Det ena utesluter inte det andra.
Seriöst; En skittöntig, värdelös reklamslogan är en skittöntig, värdelös reklamslogan. Liksom att ett kasst hockeylag är ett kasst hockeylag. Det ena utesluter inte det andra.