Laken: Självklart är det reklambyråns fel att vi åkte ur, vilket lag kan prestera efter en sån töntchock?
Seriöst; En skittöntig, värdelös reklamslogan är en skittöntig, värdelös reklamslogan. Liksom att ett kasst hockeylag är ett kasst hockeylag. Det ena utesluter inte det andra.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Seriöst; En skittöntig, värdelös reklamslogan är en skittöntig, värdelös reklamslogan. Liksom att ett kasst hockeylag är ett kasst hockeylag. Det ena utesluter inte det andra.