+ 4
Inlägg: 1589557
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2013-09-27
mikenomad:
Jaji, nomaden har rätt. Agera för fan! Det måste jag hålla med om efter de matcher man nu har sett. Defensivt håller vi klassen efter den miserabla premiären, men vi kan ju inte göra mål när vi som mest förtjänar det ens. Två poäng borde ha varit tre i kväll, men likväl var det skönt att straffa Löven...
Jaji, nomaden har rätt. Agera för fan! Det måste jag hålla med om efter de matcher man nu har sett. Defensivt håller vi klassen efter den miserabla premiären, men vi kan ju inte göra mål när vi som mest förtjänar det ens. Två poäng borde ha varit tre i kväll, men likväl var det skönt att straffa Löven...
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2013-09-27
mikenomad: Mycket bra med poäng mot både Atuna o Blöven. Fortsätt ta poäng mot lag som troligen kommer ha med oss i botten
;-)!
;-)!
Det är därför jag tycker ledningen borde ta chansen och värva den där forwarden nu. För det är liksom lite småtydligt att det är där det brister. Agera NU. Medans tid fortfarande finns och det här laget ändå omgärdas av en spirande positiv nybyggarkänsla. Den breda publiken ledsnar fort.