1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614775 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1589559

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2013-09-27
mikenomad:

Jaji, nomaden har rätt. Agera för fan! Det måste jag hålla med om efter de matcher man nu har sett. Defensivt håller vi klassen efter den miserabla premiären, men vi kan ju inte göra mål när vi som mest förtjänar det ens. Två poäng borde ha varit tre i kväll, men likväl var det skönt att straffa Löven...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2013-09-27

DJ Hemp:
Agera för fan, säger du. Med vilka pengar då? Det kom max 2500 i dag och det räcker förmodligen inte till att betala dom löpande utgifterna.


Och var satt du idag? Svarar du hemma har du med automatik diskvalificerat dig. Så vida inte du stödköpte en biljett. Vilket jag betvivlar.

Jag tycker inte heller att det är kul att lira i Allsvenskan, men likt förbannat går jag dit och köper min hockeykorv, för alternativet till hockey i Timrå vill jag inte tänka på.

Men för all del. Gnäll på du om att agera så skall du se att Nollan trollar fram några millar att värva en NHLmeriterad sniper som dyngar in minst 2p/match. 


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.